خوشچشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا میگوید در بازسازی آنها سرمایهگذاری میکند تا در سود این صنایع شریک شود. به جای خسارت دادن میخواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.
نظرات
- نظرات منتشر شده: 1
- نظرات در صف انتشار: 3
- نظرات غیرقابل انتشار: 2
-
صداوسیمای میلی قطع رجال است که عده ای بیسوادودلواپس را بعنوان کارشناس می آورید
نظر شما